Monday 3 August 2015

PANAS! uFub Dah Tukar ke Multi Nasco (UNASCOS)


Siapa pernah dengar UFUN atau Utoken angkat tangan. Kalau tak pernah bontot hitam...hehe. Jangan marah gurau-gurau je. 

Nak post jugak sebab ada terdengar yang UFUN yang dikatakan menjalankan perniagaan tanpa lesen sah itu sudah nak membuat penjenamaan semula. 

Tak dinafikan memang sudah ramai yang berjaya dalam Ufun / Utoken ni, kaya berkepok-kepok tapi seperti yang kita tahu (bagi yang tahu lah), perniagaan yang diorang jalankan ini berisiko tinggi, hanya untuk mereka-mereka yang berjiwa kental sahaja. 

Berbalik kepada penjenamaan semula tu, dengar-dengar nama baru Multi Nasco, betul ke? 

Admin bukan apa, selalunya bila kita membuat perniagaan yang sah, kita akan kekalkan jenama kita tu dari mula sampai akhir. Kalau tukar nama pun disebabkan mungkin percantuman 2 atau 3 atau 4 atau 5 syarikat lain. 

Agak mencurigakan sedikit, lagi-lagi bila teringat bagaimana Utoken / Ufun ini dicanang namanya dahulu. Bagi yang ada follow jalan cerita syarikat jutawan ini mungkin senang faham. Bagi yang baru nak dengar boleh rujuk [sini] dan tengok sendiri.

Takpun rujuk dengan blog Aidid Mu'addib [sini la bukan sana] , sini anda boleh baca segala penulisan beliau mengenai perniagaan-perniagaan yang lebih kurang je dengan Utoken ni.

Eh! Dah hangus belacan yang digoreng tu..anda tengoklah gambar-gambar kat bawah ni sikit. Culik dari FB seseorang mengenai penjenamaan semula syarikat ni. 





2 comments:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete
  2. Play Free Slots Online: No download, No Registration - Online
    Play 포커 테이블 free 바카라 사이트 slots games and 올레 벳 win real money! Find the 포커 best free casino slots online. 피나클 Get bonuses and free spins to play slots.

    ReplyDelete